6.6.11

Tatildeyim beni özlediniz mi?

Şimdi siz endişe etmişsinizdir falan haber vereyim tatildeyim ayıptır söylemesi. Siz bu satırları okurken ben deniz kenarında afrıka'dan döndüğümüzden beri teleme peynirine dönen sıfatımı kavuruyor olacağım. Berki beyin laptopunu yürüttüm oradan yazıyorum. Laptop da türkçe klavye yeme de yanında yat öyle de cillop bir durum.
Ama zannetmeyin ki size hikaye biriktirmiyorum. Deli deliyi bulmaz deli gelir beni bulur biliyorsunuz. Uçakta yanıma düşen 250 kiloluk şilili yol boyu şarkılar söyleyen teyze ile otelde Berki beyin dövmesinden fal tutan deli/casus karışımı amca ile son yılların en sıcak düğünü en tatlı egelilerinin hikayesi paris'e dönünce burada.
Paris'e sonunda beklenen yağmur yağmış, Bodrum 35 derece, Strauss Kahn da suçsuzum demiş. Şimdilik haberler böyle.
Ben şimdi akşamüstü drink'ime gidiyorum şekerim hadi bye.
Pazar günü hepimiz oy veriyoruz sakın atlamayın tamam mı? Sandığımıza sahip çıkıyoruz. Bunun için teeeee parislerden geldim valla yerim başınızı oy vermezseniz.

No comments:

Post a Comment