9.1.12

Cirkin bebek var midir?

evet biliyorum görsel haksizlik ama yani ben simdi buraya ne görseli koysaydim?
Haliyle bütün yabancı arkadaşlarım bloğu ingilizce yazsan da okusak diyorlar. Bende o göz var mı malzememden olacak? Şurada oturmuş tatlı tatlı dedikodu yapıyoruz. Bu yazıyı yazarken de hafiften tırsmıyor değilim, google translate diye birşey var sonuçta.
Neyse bu hafta büyük bir problemim var çünkü haftasonu vaftiz çocuğumuzu ziyarete gidiyoruz. Sanırım herşeyi baştan anlatmam lazım onun için filmi başa sarıyoruz cırrrtttt (film sesi nasıl çıkar bilmiyorum) baştan başlayalım
Bizim taaaa Gana'da tanışıp çok yakın dost olduğumuz, o zamandan beri de başka ülkelerde yaşasak da dostluğumuzu sürdürdüğümüz bir çift arkadaşımız var. Onların da ikizleri var ki dünyanın en güzel veletleri, heryerlerinden kudurukluk akıyor ama deli oluyoruz birbirimize. Yeni doğmuşlardı tanıdığımızda şimdi 6 yaşındalar ve karşılıklı birbirimize aşığız. Yolda bana benzettikleri insanlara sarılıyorlarmış Pini diye koşup. Bir de bana 1.80'lik Rus akrobatları falan benzetiyorlarmış ki haliyle bu da ekstra puandır.
Neyse bu çift 3. çocuklarına hamile kalınca bizden yeni gelenin vaftiz annesi ve babası olmamızı istediler. İlk 2 veletle çok yakın olduğumuz için öyle düşünmüşler. Ben vaftiz deyince giyinip süslenip törende elimde bebek boy göstereceğimi hayal edip hemen atladım fikre. Geleneklere bayılırım. Bir de vaftiz annelik bundan ibarettir sanıyordum ne yalan söyleyeyim. Veledin teyzesi, dayısı, amcası birşeyi vardır nasılsa acil durumlar için. D de sağolsun kendi vaftizinden beri kilise yolu bilmediği için beni uyarmadı ama yani biraz ayıp onun da yaptığı çünkü kendi vaftiz babası annesi falan var ve biliyor insanların çektiğini.
Allaam günah yazmasın ama bizim çocuk doğdu bir çirkin bir çirkin, o aileden doğmamış hastanede karışmış sanki ama o bile olamaz çünkü bebek vücudunda dedesinin koca adam suratıyla doğmuş, sakallı bebek gibi birşey. Dedesiyle budha çiftleşmiş öyle doğmuş sanki bebek. Yüzüne bakınca gülmekle korkmak arası tereddüt ediyor insan.
Tabii artık geri dönemezdik bir kere vaftiz anne babalığı kabul etmiştik. Mümkün olduğunca sevecen görünmeye çalışıp kiliseye törene gittik. Tabii benim salınma planlarım yattı çünkü haliyle kendim vaftizli olmadığım için bebek kucagimda salinmak yerine en ön sırada oturup bebek elinde herkese gülücükler atan D'nin fotoğraflarini çekmek zorunda kaldım. Rahip kibar bir insan olduğu için töreni hem danimarkaca hem ingilizce yaptı. Ve işte ingilizce çeviriler sırasında anladım başıma gelenleri. Bu çocuk bildiğiniz bizim sorumluluğumuzdaymış!!! Hele anne ve babasına birşey olursa direkt bize kalıyormuş. Tekrarliyorum bize ka-li-yor-mus!
Şimdi anne ve babasına gözüm gibi bakıyorum. Hasta olsalar tavuk suyuna çorbamı kapıp trene atlayıp bakmaya gidiyorum. Arabayla uzun yol biryere giderlerse yolda uyumasınlar diye saatte bir arıyorum. Yıllık vitaminleri vs kontrolüm altında. Bir de sağlıklı beslenme planı yaptım. Uzun yıllar (en azından 18 yıl daha) yaşamaları lazım.

Neyse işte noel ve doğumgünü hediyelerini zaten göndermiştim şimdi de kaynaşmaya gidiyoruz inşallah arada güzelleşmiştir.
Şaka şaka çirkin çocuk olur mu hiç? çocuk çiçektir.

7 comments:

  1. 18 yil az degil canim, sen devam et vitamin gondermiye ve tavuk corbalarina. Saglikli beslenme plani da super fikir. Tabi kendin de vitaminlerini almayi unutma.
    Sen cok yasa Pinarcim, bayiliyorum yazilarina!

    ReplyDelete
  2. Hahaha çok güldüm, durum zaten komik ama öyle keyifli anlatmışsın ki... Ekşi sayesinde tanıdım seni, umarım daha sık görüşürüz.
    Ben de buradayım: http://www.hergunluk.com
    Sevgiler,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili her günlük ben de tanıştığımıza çok sevindim iyi ki uğradınız :)

      Delete
  3. gülmekten koptum yaa çok güzel anlatmışsınız :D

    ReplyDelete
  4. hahahahah sen de bendensin! bazi bebeler ne cirkin di mi? ama cok da sevimliiiiiiiiiiiii :P (yersen) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. annelerinin gözüne perde mi iniyodur nedir bir de facebook'ta çirkin bebekli resim yağmuruna tutuluyoruz ama dediğin gibi çok da sevimliiiiii :))))) yeni yıl dileklerin için teşekkür ederim Dudu, seninkiler de hemencecik gerek olsun, bir de en ettim sen etme yarın öbür gün size de vaftiz anne baba olun diye gelen olur aman diyim :)

      Delete